Marabo . welcome - to the place they call my life .

failaus haisee .

Publicerad 2010-10-01 18:47:31 i real life of .,

Jaja, idag har dagen gått ut på ett lyckat engelska förhör och ett mindre lyckat kemiprov. Fick 6+ i kemiprovet - godkänt nog men endå. Hade ju nog inte läst så mycket  på det så det var väl mitt egna fel . Nåja, lika bra att sätta det in the past and move forward!

Efter skolan tog jag det lugnt med min sötaste Christina på stan. Några seriösa samtal  senare så flyttade vi oss till parken. Där var vi kanske i en 10 minuter innan Ika ringer mej.

Fick brottom hem, tog inte länge innan Ika var på min gård med Tehotage och då bar det iväg till butiken efter en massa snuskmat. Vi snackar två påsar chips, två stora flaskor Pepsi, en godispåse, dipp &. popcorn.
Ja, idag är det då film hos mej som gäller .
Efter det kanske ut en stund som jag sa.

Men nu ska jag och Ika flytta våra rövar ut för en stund innan filmen börjar. Hörs kanske ikväll?

- ciao.


- njut av en gammal bild på min rövunge ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela