Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ faithful, honest and true

Publicerad 2010-10-19 21:47:28 i real life of .,

SVAR PÅ KOMMENTAR;
Eli, ja det har ju påpekas mycket om hur HEMSKT det är att lilla Marie dricker och röker? Jag fyller snart 15 - och snälla, låt mej leva mitt eget liv. Jag vet mycket väl att det inte är bra för mej - men jag kan inte göra mycket åt saken. Ni skulle bara veta hur svårt det är att sluta när nästan alla man känner röker. Eli joo - kanske ni bara borde reda upp era egna liv innan ni börjar gnälla på andra?
Och om nu alla mina extra anonyma, fega mammor så gärna vill veta - så håller jag på att minska/sluta helt med tobaken. För jag råkar endå vara så smart att veta att det är farligt, egentligen. Men ja, lev era egna liv - låt mej leva mitt. Ni dör endå er egen död och jag min.
--

Men till andra saker.
Imorgon har jag prov i samhällsläran och har verkligen inte läst. Suck. Måste väl ta och öppna boken nu - eller eftet att NCIS slutat ..
Imorgon har jag också tillvalsgymnastik, fotboll på konsträset. Efter skolan har jag även en timme med skollaget innebandy. Kul med lite motion - varit lat på sistone. På torsdag är det ju även min första innebandyträning på en för lång tid. Ångar på ett vis inte min paus men på andra plan så ja.

Idag har jag för övrigt haft i skolan skolfotografering. Vill inte ens se hur mina bilder blev - skolfotona misslyckas, alltid. Nåväl, vi tog två bilder med klassen - en där alla sitter fint och ler och ser dumma ut, och en som alla gör va de vill och ser ennu dummare ut. Ett med bara mej - så att mormor och morfar blir glada, suck - och sist men inte minst ett kompisfoto med; Ika, Anna, Ina, Soffi &. Sara ♥ Hoppeligen ser alla något bra ut så man vågar hänga upp det på väggen i en framtid, hähä.
I skolan hade vi också biologiförhör - oförberett. Blev rädd när Sofia berättade om förhöret, hade inte läst.. Men gick helt bra faktist, wihu.

Nåjo, i skolan kunde man finally tala normalt med människor man förr bara kunna smygtitta på. Ja, talar om dej Mimmi (::

Men jo, nu ska jag ta och stänga datorn.


- snart finns du inte här mer, Lucky ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela