Marabo . welcome - to the place they call my life .

godmorgon världen .

Publicerad 2010-10-02 13:12:29 i real life of .,

Klockan är nu i Finland lite över två. Med Ika har jag hunnit vara till Ekenäs på en skönhetsmässa och slängt i mig en pizza på en pizzeria.

Resten av dagens planerär oklara. I alla fall en film mot halv-nio tiden, fortsättningen av den vi såg igår.
Innan det skulle man ju kunna packa på sig lite kläder och dra ut till parken med några människor eller kanske ta en kakao i abc? Sedan funderade jag och Ika på att färga våra hår !

Men ja, nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt min galna pianist - Fredrika Hendrén. ♥


- meitsi und Ninja ♥ -

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-02 20:54:17

int alls dit-ritade ögonfransar-.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela