Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ haterz everywhere

Publicerad 2010-10-31 22:02:21 i real life of .,

PlöäH, har nu kommit hem från matchen. Eller har visserligen varit hemma en stund men har tänjt - pratat med mamma och gått i duschen så tog sin lilla tid att öppna blogg.se.

Matcherna, gick väl - okei? Vi spelade tre matcher, vann en förlorade två .. 5-3, 4-2 och 6-4 tror jag att ställningarna blev.
Efter sista matchen lyckades jag nästan bli avstängd. Säger nu här för er för laget > laget skulle inte ha blivit avstängt utan endast den som förorsakat skitet - dvs. jag.
Nu sitter väl alla och undrar vad jag än en gång lyckats med. Jo, jag sa helt enkelt min åsikt om domarnas arbete bakom rygen på dem, så de lyckades höra .. De var inte nöjda med min åsikt helt enkelt.
Tur har jag en bra tränare som tog min sida och sa i princip samma sak till domarna men endå lyckades rädda mitt skinn. Så ja, jag är inte avstängd.

Men hela dagen var annars ett rent helvete.För mycket drama (och ja, jag vet att jag inte är oskyldig) och helt enkelt massor med onödigt bajs. Men jo, kommer inte sluta innebandyn - som jag sade - för jag helt enkelt överreagerade. Plus att efter en timmes diskussion med Benkku har jag faktist fått upp ögonen om hur skit vi egentligen behandlar Benkku. Lång historia, men det är sant.

Men nu tänker jag ta och göra lite knäböj och sedan gå och sova. Är dödstrött.
Är på andra datorn - så ni får klara er med en gammal goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela