Marabo . welcome - to the place they call my life .

I wanna watch her suffer ☆

Publicerad 2010-10-04 15:42:52 i real life of .,

Sitter nu hemma vilket betyder att jag klarade av skodagen! Var visserligen borta från gymnastiken på grund av smärta i hela jävla kroppen efter en vecka med Ika = tortyr. Jaja - lite gymnastik hit och dit.

Skoldagen gick för övrigt bra, var på bra humör för en gångs skull och kom till och med i tid till första lektionen! Tack mamma som torterade mej på morgonen!

Efter skolan åkte jag en olaglig snålskjuts med småkusinen Ville hem (: Tackar käre småkusin. Höhö.

- min lilla kusin Ville, höhö, han e endå större än mej :( -

Jaja, har nu laddad på med en massa choklad så jag ska klara av min provläsning med brorsan ikväll. Tre stycken chokladplattor från Henelius för ynka fyra euro. Schysst, nu har man lite på lager till och med.

Idag ska pappa också kolla med Greger om en viss skoter ännu är till salu. Orkar inte söka mer - första jag var och se på men jag är helt enkelt fast i den. Hehe.
peugeot speedfight 2 50 lc
- bild på min blivande? You'll never know -

Men ja, för stunden sitter jag framför brasan och värmer mina frusna tår och sörplar i mej lite te. Pratar också med Ina ifall vi skulle kunna ta och träffas på kvällen här nära mej? Bra med en liten paus från matematiken ju. Rensar också bilder - vilket gör mej på otroligt bra humör! Herrejestanes vilka kvällar man haft i sina nästan 15 år! Blir nästan tårögd så mycket skoj man haft. Plus att man blir och sakna vissa tider - borde nog ta och reda upp en hel del med vissa människor - nå, en sak i taget.


- bild från Nagu med Anna ♥ en tråkig kväll resulterar överdriven fjortis-smink -

Jaja, men nu skall denna cp-skadade Karisbo väcka sin snarkande hund och fortsätta med det jag gör bäst. Nämligen frossa i mej choklad och rensa bilder. Hörs säkert snart!

" While you were sleeping - I was out creeping
I'd say I went out with friends - but I was cheating
When you were at home - I was at his home
Slept in his bed - you slept all alone "

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela