Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I'll be on the top just watching you fall

Publicerad 2010-10-30 15:43:46 i real life of .,

Okei. Här är jag igen och nu tänker jag blogga lite mer än på morgonen.
Emma kom nyss förbi mitt efter en brunkräm hon tänkte låna till Halloweenfesten som då är i Ekenäs hos bästaste Jennie&Alli. Man måste ju då som sagt klä ut sej.




Själv har jag tänkt om mina Emo-planer och tänker klä ut mej till en hemsk svensk fjortis. Blir nog lätt efter Nagu där jag och Anna nog överraskade oss själva med att se totalt dumma ut. Höhö.

Har nu varit i duschen och skall snart börja laga mej klar. Tror jag tänker crasha festen lite tidigare än planerat men det bryr jag mej inte om :D Men får se med den saken.

--

Just nu 'städar' jag min innebandykass. Den är överfull med onödiga saker och stinker något hemskt. Fyfan, fotsvett, svett och allmänn unken lukt har bebott sej där inne. Går inte att beskriva men FYSATAN.
Tänker sätta ut den på trappan och låta den vädras medan jag tvättar mina knästöd.

Efter det blir det att komma på vad man skall sätta på sej. Hur man skall sminka sej är klart, hur man ska laga håret, klart - men kläderna, inte klart. Suck.


Men ja, tror jag skriver ett tidsinställt inlägg efter det här så tsiiga in under kvällen ;)


- christina -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela