Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I'll have to kick your ass and make you never forget

Publicerad 2010-10-10 17:55:41 i real life of .,



Har inte alls hunnit blogga eller inte orka. Kan kort berätta om vad ni missat fredag - lördag .

FREDAG.
Efter skolan fick man skjuts hem med Tomi och hans TurboBike! Han berättade även för mej att i fortsättningen kommer han köra hem men lite varje dag. Haha, kul med ennu en kusk! Pihi, tackar Tomi :)
Om jag minns rätt var jag hemma en stund tills jag antagligen drog mej vidare till parken med alla de vanliga människorna som brukar vara där. Senare mot kvällen bestämde sej Ika att övertala min mamma att Ika skulle få bli här övernatt genom att muta henne med att plocka ut ur dismaskinen. Mamma gick med på det.

Jag och Ika pratade också med G om att fara till han med TehoTage en stund på kvällen och chilla. Jaja, tolv satte jag och Ika oss upp på TehoTage och började leta efter den kända G's hus. Gick inte något bra. Efter otaliga försök att på Nilsson att förklara över telefon gav vi upp. Vi provade till och med att leta upp det på min telefons GPS: Nåja, utan framgång. Men vi fick tag på G som lätt och enkelt förklarade var kungen själv bor och sedan var vi framme.
Hos G satt jag och Ika och då förstås G och sjöng singstar hela natten lång. Tror inte jag känner nån annan människa än G som är så bra på singstar! :o Han ownade mej och Ika med alla dedär helvetes ABBA låtarna : (

Kring en halv fyra tiden för jag och Ika hem och somnade snabbt därefter. En lyckad fredag.



LÖRDAG.

Planerna för lördag var egentligen att fara till G och härja på med singstar med Ika och Svante. Men det gick inte så. Istället var man ute i parken och chillade hemma hos mej med Ika, Vidde, Emil och Engberg - eftersom jag var ensam hemma. Elva tiden for dock jag och Ika till Shell så då for alla andra också. I Shell åt jag och Ika lite franskisar och spelade Photoplay as usual. Träffade också på Rxbin (Nilsson) och Lotta ett varv.
Men ja, kring 12 tiden bestämde sej Ika för att fara hem så hon skjutsade hem mej och där blev jag.

Satt ensam hemma med TVn till en halv fyra då mamma och pappa kom hem.


SÖNDAG.

Vaknade kring ett tiden till att Vidde ringer mej. For då ut med han och Emil - lite senare hakade J och Ika på. Vi gjorde inte mycket. Sprang omkring vid Evald's och tappade närverna på GayGay. Suttit vid parken och bara gjort ingenting.
Just nu är jag då hemma och skall börja läsa på det där jävla biologi-provet. Skulle vara en hel del roligare att läsa med någon på provet men sådana människor finns det inte i den här byn som ens tänker på den saken. Nåja - inte undra på att jag kanske inte varit den underbaraste tillbaka? Jaja, vad är det nu där .

Men ja, ska nu ta och koka lite vatten så jag skulle på te fixat och börja med mina jätte seriösa studier.
- höres .




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela