Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I'm just a player there ain't nothing I can say

Publicerad 2010-10-30 21:08:14 i real life of .,

Hallois, nu sitter jag hemma - med Ela! Fick annars Ela övertalad att uppträda målvakt i våra matcher i Esbo imorgon. Hon har förr varit målvakt men slutade sen. Vår riktiga målvakt är i Cypern så vi var i stor nöd av en ;) Näva.

Hemma hos Jennie var det kul. Vi spelade olika sorters Sanning och Konsekvens spel, Jag har aldrig etc. I det förstnämnda fick jag konsekvens. Mitt uppdrag var att gå och knacka på ett hus och fråga efter en kondom.  Efter lite kompromisser blev det dock ett ägg. Nåväl, var ändå rätt så genant. Men ja, jag fick mitt ägg i alla fall!

Haha, men ja, nu är jag här med Ela och Charley. Vi hör på musik och bara tar det lugnt. Vi ska säkert snart och sova så vi orkar upp imorgon. Vi har start klockan 10 från Shell - första matchen är klockan 12. Först klockan fem är nästa match! Så vi är fast i Esbo hela dagen - höhö. Men nog hittar man på något.

Men nu ska jag lämna datorn. Hörs.


- alli och jennie ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela