Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ it's not the fall that hurts - it's when you hit the ground .

Publicerad 2010-10-05 21:49:16 i real life of .,

Woho. Sedan jag senast hört av mej har det hänt en hel del.
Chill i parken med olika peps och sedan en cruis och kaffe/kakao med G, Svante & Ika!

Dagen har för övrigt varit lugn men otroligt trivsam. Haft roligt sällskap hela dagen så man klagar inte :)

Just nu sitter jag parkerad i soffan med te och NCIS. Mysigt när pappa har brasan på samtidigt - thihi.
Imorgon är det studierna som kallar. Kommer sitta hemma parkerad vid mitt skrivbord med mina franskaböcker. Har prov på torsdag och skulle vilja klara av provet med ett rätt så hyfsat vitsord.

Just efter jag kom hem hade jag en fin diskussion med mamma om allt mellan himmel och jord. Från min rökning till vännerna. Min relation med mamma har verkligen blivit bättre än hur den var för kanske ett år sedan. Visst är den inte den bästa men vi har lärt oss att leva med varandras brister och att uppskatta det goda mer. Min mamma är verkligen inte perfekt men hon är endå den som gav mej ett liv.
Pappa däremot har alltid varit otroligt viktig i mitt liv. Har varit pappas flicka enda sedan jag föddes Men nu är vår relation inget att skryta om. Suck, blir verkligen ledsen för sånt.

Men nu skall jag maka min rumpa in till mammas och pappas rum och kolla med mamma ifall vi skulle kunna boka en kryssning in för söndag - måndag. Bara för att det är 'ciao Italia' på Silja Line då - hehez.
Ja, men vi hörs efter att jag också gått i duschen.


- saknar dessa tider, sommar, hemmafester & härligt sällskap - Krister -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela