Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ joo, vitut susta - ja vittu sun tunteista

Publicerad 2010-10-16 19:28:35 i real life of .,

Ibland förstår jag mej inte på människor.
Oj, jag är mycket med Ika? Oj, jag är inte lilla oskydliga Marie anymore? Oj, människor förändras? Oj, kanske du inte visste vem jag var? Well, allt var väl mitt fel, igen? Nå vadå - är ju van med det så.

Anyway, gårdagen var grym. Ika och Roggi söndrade ett bord, ett biljardbord förstördes, man skall inte försöka och skateboard när man druckit; resulterar söndriga byxor, två knän till skit, lite knogar och en armbågen - nå lärde mej det i alla fall. Söndrade även en glasflaska på ett bastugolv, fastnade mellan vessan och väggen så Edvard fick dra upp mej, blev filmad när jag trodde jag skulle spy, blev stulen på ett oöppnat tobakspaket och en massa annat hände!
Blev lite slagsmål också - men det hör ju NÄSTAN till ..
Jaja, gårdagen var bra.
Först då en kaffe med Anna, Ika och G - sedan då till Emil (riktiga festen) efter det efterfest i parken (haha), en kort stund hos mitt med Ika, Vidde och Nino och till sist blev det att nyktra till hos Snopinen med Ika, Nino, Sander och Elin.
Nåväl, jag och Ika var hemma hos mitt halv fem inatt. Mamma och pappa sovde sött då. Anna skulle också komma hem till oss men hon fick andra planer. Vaknade kring ett tiden med Ika, åt en massa morgonmål och var allmänt tröga och bakis. Haha.
--
Idag har jag kört med Turbo-Tor och Teho-Tage och Ika efter mej ;) höhö. Sorry Tage men Tor kanske låter som en traktor men du far framåt som en ! :D
Sitter just nu hemma hos Ika och här är även; Canga, Fanny &. Lena (om jag hörde rätt).
Jag och Ika ska väl laga nåt' att äta och sen dra oss ut till Karjaa-City, för Ika bor ju hit i skogen i anushålan så.. Men jo, nu och kolla vad de andra håller på med.
- ciao .


- den klassiska flodhästen som hoppar i mitt huvud när
någon talar om motorer eller liknade som jag vet nada om -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela