Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ kiss me goodnight - you say it's all right - this can't be goodbye

Publicerad 2010-10-07 22:30:46 i real life of .,

Sitter nu hemma efter en jävligt bra dag!
Har varit så bra att jag inte hunnit blogga på dagen. Herregud, har inte haft så här roligt på för lång tid.

Först efter skolan snålskjuts med Tomi med hans supercykel hem. Efter det en stund hemma och sedan genast ut med Ika till parken. Där mötte vi Anna, Ivar, Joni, Helmer, Engberg och Vidde (om jag minns rätt).

Var nu i parken en liten stund och chillade, sedan flyttade Ika, Anna och jag oss hem till mitt. Här så vi lite på tv och njöt av värmen.

Mot kvällen flyttade vi oss tillbaka. Där var nu mycket mer människor än hur det var när vi lämnade stället. Orkar inte ens räkna upp alla som man var med där.

Men ja, där kring halv nio - nio tiden for jag och Ika ut och åka med G &. Svantepär! Har aldrig haft så roligt i en bil som idag. Satt och skratta till G's konstiga röster och allmänt tröga kommentarer till stackars Svante. Även när de sjöng sina vackra sånger så jobbade magusklerna en hel del
Efter många skratt stannade vi vid ABC och tog en kaffe, spelade lite photoplay och mobbade varandra.
Westerholm ringde G där mot halv 10 tiden och tycker att vi skall komma till homom på en tobak. Dit styrde G bilen så var vi där en liten stund på en rööki. Jaja, sen cruisade vi runt en stund efter en pratstund med Westis och ja, nu har jag hamnat här.

Ska snart styra mina steg ner i duschen och efter det till sängen. Skulle kanske måsta laga min finskaläxa men vet inte om jag skulle orka. Skall också ta och skriva ner lite kommande prov så man skulle ha det på den klara sidan.

Jaja, men vi hörs imorgon ballar och bollar!
- puss och godnatt .



"Earth is dying kids are crying
The plans we've made
Just rot away

Your angel wings
Will shine on me
Like the blood on the strings
My heart just falls in seems

You fall in front of me
As we cast away in the sea
I'll be your dream machine
A life full of luxaries

You died in that crash site
Just like our love life
Blinded by headlights
We fell in front of bright lights"


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela