Marabo . welcome - to the place they call my life .

krapula?

Publicerad 2010-10-03 15:15:37 i real life of .,

Har världens "krapula" känsla idag - och har inte druckit ett dugg. Nejnej!

Ika har redan farit hem ett varv från mitt idag men kommer snart tillbaka till vårt med Tehotage. Engberg har också hunnit hämta PVn från vårt så nu är vi helt mopolösa igen.
Men kanske inte länge till - pappa ska ringa Greger som ska kolla om en viss mopo ennu är till salu - är den det är den min (: grymtgrymt.

Men ja, idag ska jag nu försöka skaffa fram lite onyttigheter och bara ta det lugnt i parken.. Jävlas lite med Fittgubben så han hotar att dänga upp oss igen, kanske ;)

Aaja, har förresten fixat prao-platserna till skolan nu. Gick till Karisma och kollade så ska vara där med Ina i två veckor. Om inte moster ringer och säger att det finns platser deliga på båten - för då far jag dit för en vecka. Jaja, det  ser man sen.

» Men nu ska jag avsluta och få mej att se mänsklig ut, eftersom Ika kommer snart.

- ciao.

http://www.ineedmotivation.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/anger.jpg
- damn man kan bli besviken och frusterad, förresten .. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela