Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ minä tykkään pikkutytöstäni keitettynä .

Publicerad 2010-10-05 15:17:15 i real life of .,

Skall bara blogga snabbt eftersom jag är ensam hemma med Ika och hon slår mej om jag inte har 120% uppmärksamhet på henne :(

Jaja, provet gick not so good för min del men 'va e de nu där' (; Efter skolan tog ja getaway från höghusena med Emil och hans Pussywaggon! Efter det pumphuset en stund med Ika, Emil, Hasselhoff och Patte.
Har också sett Mikael och Sander ett snabbt varv idag (: och jag meddelar härmed gladeligen att JAG OCH IKA VILL HA LIKADAN HUPPARE SOM SANDER! Då var det sagt :)

Men nu börjar Ika verka hotelsefull - ha en bra dag - hörs ikväll .


- vi skadade apor - men vi bryr och inte ett satan ;) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela