Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ you're so set to fail

Publicerad 2010-10-28 20:28:12 i real life of .,

Okei, har nu läst en massa bra och mindre bra bloggar. Tappar närverna riktigt ordentligt när man läser vissa bloggar som är så i kaos med designen och texten. Inget flyter ihop. Bara rosa och svart. Skär sej i alla fall i mina ögon. Min blogg är fan inte perfekt men jag vågar i alla fall se på den.

På tal om ingenting så publicerades inte mitt inlägg igår efter träningen .. Synd - hade skrivit extra långt igår (och då måste det vara långt eftersom mina "normala" räcker till Sibirien ..). Men träningarna gick bättre än de senaste och hände inte mycket efter dem. Chillade hos min kompis Emil med lite andra människor.

Snabbt medan jag talar om innebandy här kan jag nämna att jag kom med i innebandylaget för skolan och är rikigt förtjust i laget i helhet. Vi har inga dåliga spelare - och bara fem går ju i innebandy påriktigt. Rätt så många från skollaget börde ju fundera på att träna med FBC Elit (som exempel; Emma Lindroos, Jenny Tennström, Denise Fredriksson, Janni Heikkinen, Sara Lindroos och många, många till! :) )! Kedjan som jag tror jag är med i (anfallskedjan) är superb! Emma och Mimmi, kunde det bli mycket bättre? Plus att med Janni som fösta målvakt kommer vi äga i turneringen, när den nu sen äger rum. Janni - jag menar nu allvar; börja snälla vän i innebandy! Då var det sagt, igen ..


Idag har det inte hänt så mycket.
Tappade varendaste en närv jag möjligtvis kan tappa i den där hemska skolan jag nu sen går i. Mådde så dåligt att jag inte kände för att ens försöka hålla mej kvar så tog getaway därifrån klockan tolv. Halv ettt var jag hemma eftersom jag tänkte att jag lugnar ner mej vid hängbron först. Klockan ett somnade jag hemma med alla ytterkläder på. Woho!
När jag vaknade gick jag ut med mamma och min käraste gris Charley på en länk.
Efter det blev det att chilla (plus någon öl hit och dit ..) hos Emil med en massa shack - once again! Denna gång hade man det mycket roligare. Jag hittade ett brädspel hos Emil som vi alla tyckte var mycket roande. Det var inte vilket spel som helst utan något helt otroligt, något oförglömligt, något otroligt mysigt och helt enkelt unikt spel! Vi talar om inget mindre än Kama Sutra! Så på något mystiskt vis satte vi ner oss och började spela detta spel. Inte på det riktiga viset. Utan på det korkade teini-viset. Alltså, spelet togs inte helt på allvar. Ja, om inte Kalle och Frans fått bestämma med det var väl mest Corre som tog initiativet och spelade som hon nu själv ville :D.

Men nu babblar jag på om allt och inget och tror jag skall gnälla till Kappe nu istället. Hörs säkert ikväll/inatt ennu.
- pusinusi -


Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2010-10-30 00:23:35

Tack ;D

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-02 15:54:45

höhö^^

skulle vilja börja men får se typ om en måna så kanski de sko passa att börj fundera. (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela