Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ some say life will beat you down - break your heart, steal your crown

Publicerad 2010-10-14 19:32:22 i real life of .,

I throw my fingers in the air sometimes, saying AYYOO, you're an A-HOLE!
┌∩┐(◕_◕)┌∩┐

Jaja, dagen har gått ut på en skoldag, utgivning av franskaprov och bara chillning + riktigt för en stund sedan en tvätt av Turbo-Tor! Tvättade turbofartmedlet riktigt ordentligt. Först snabb putsning av hett vatten från en gårdsslang. Sedan vaxtvätt i hett vatten. Och sist men absolut inte minst, vaxspray. Satanet skiner nästan nu ju.

Men ja, Svante hade planer för kvällen att jag och Ika skulle fara då med Svante och G på en kaffe. Men g fixar på sin kära ElCamino nu, så det blir inget ikväll. Skulle annors inte ha orkat - är så på lathumör idag. Ska nu fixa en tvätt med kläder och sedan ut med hunden i den otroliga kylan och efter det hoppa in i duschen och tillsist gosa ner mej i min breda mysiga säng.

För stunden ser jag lite på tv och hör hur min ena bror skriker på min andra - h0uh.

Men ja, ska nu ta och klä på mej lite mera kläder och bege mej ut med hunden. Hörs.


- oink -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela