Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ this is the new shit

Publicerad 2010-10-30 20:08:00 i real life of .,

Okei - det här är då ett tidsinställt inlägg. Tycker dett är bra att blogg.se gjort som devote och installerat den funktionen. Är ju jätte bra så kan man blogga många inlägg färdigt så behöver man inte blogga på en vecka fast - om man har lust.

Jaja, men här kommer lite onödigt fakta om mej medan jag är på Halloweenfest i Ekenäs, som sagt!
  1. Varje rubrik i min blogg börjar tekniskt sett med en stjärna och en mening från en låt
  2. Jag biter mina naglar om jag blir stressad eller irriterad
  3. Jag har varit bra i skolan - men nu suger jag, helt enkelt
  4. När jag var lite bråka mina bröder med mej och sa att min mamma sket ut mej, och jag gick på det
  5. Min pappa brukar sjunga i telefonen till mina vänner, speciellt Ika och Ela
  6. Märkte nyss att Ika, Ina och Ela alla har två vokaler och en konsonant i sina namn
  7. Jag och Jennie hatade varann första gångerna vi talade med varann, vilket var på femman eller sexan
  8. Jag älskar tonfisk, speciellt genast ur burken
  9. Jag är otroligt fånig, barnslig och galen med Ika
  10. Min säng är 160 bred, men jag kan på nåt' vis endå ta upp hela sängen (hur kunde jag sova i en 90's bred?)
  11. R. Kelly - I believe är en av mina favoritlåtar
  12. När jag var liten spydde jag i en butik i Salo - samma dag sket jag ner mej, i samma butik (ja, jag var otroligt sjuk - maginfluenssa eller nåt' sånt skit)
  13. Jag tror för mycket gott om människor och hittar alltid på saker som "hon blev säkert sjuk" om nån inte kommer på bestämd tid nånstans
  14. Jag är praktist taget sen varje morgon till skolan
  15. Jag har jagat min syster och mina ena bror runt huset med kniv när de var barnvakt åt mej när jag var liten, för de vägrade gå och köpa godis till mej
  16. Min bror lagar världens godaste mat
  17. Min syster har mer tatueringar än jag har fingrar (och kanske tår också?) - jag vet inte ens hur många
  18. En tatuering min syster har - skall på nåt vis representera mej. Motivet är en naken blondin ..
  19. Jag har svalt en spik - och har ingen aning om vad som hände med den .. (snusk?)
  20. Det här var 20 totalt onödiga fakta som jag inte ens vet varför jag skrev hit ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela