Marabo . welcome - to the place they call my life .

varning ..

Publicerad 2010-10-03 22:52:48 i real life of .,

.. för äckligt långt inlägg (detta är mest menat till Ika som klagar på mina "långa inlägg").

Eftet att Ika bloggade det senaste inlägget som står på min blogg så drog vi ut till parken. Ensamma och fattiga på tobak som vi var - bar vår färd oss vidare till Evald's. Där mötte vi upp Vidde (Hasselhoff), Tommi och Samuel. Alla lika fattiga på det enda vi var ute efter.. Men trollkarl som jag är så - tridefix - hade jag och Ika varsitt paket i våra händer. Jaja, det var en skön känsla att röka dagens första tobak och först efter det vaknade jag och Ika till liv ordentligt.

Tommi, Ika &. jag drog våra rumpor till pumphuset en stund. Där satt vi och trodde vi var roliga, träffade Nino ett snabbt varv och allmänt var dumma i huvudet.  Tills jag och Ika konstaterade att det skulle smaka yyytterst gott med lite fettomat från Hesburger. Varsin hamburgare senare flyttade vi oss till Suomisoffa och fick senare sällskap av Basse och Engberg.

Tror inte att jag känner någon som är på samma nivå i humor som Basse - eller kanske Kalle när han har en av sina bättre dagar? Men Basse, lilla, fåniga, konstiga, skadade Basse. Haha, ingen kan få en på så bra humör som du! Tack för att du finns !

Så utanför Suomisoffa satt vi fyra en stund och talade om allt från mopon till Nilen.
Engberg ska gratis (observera; gratis) trimma min blivade skoter och annars också hjälpa mej med den och alla satans byten med kopor och saker. Käns jävligt bra med kontakter som gör tjänster gratis! Han fixade ju Ikas kära Tage också så ;)

Jaja, Basse och Engberg förflyttade sej till ABC och jag och Ika hem till mej. Hemma hos mej hade vi penn-krig och vattenkrig. Vet inte hur men på nåt' mystiskt vis är jag &. Ika alltid lika galna om vi är under samma tak. Jag älskar dej.


Just nu har jag avnjutit en bastu i tystnad med en ansiktsmask och en lång dusch. Sitter för stunden vid datorn, lite på facebook, redigerar lite bilder samtidigt som jag dricker mängder av te.
Vet inte hur livet kan kännas så bra på grund av något så simpelt.

Morgondagens planer är inga speciella. Klara av skolan sedan klara av att sitta hemma inlåst största delen av tiden resten av dagen. Har matematikprov på tisdagen och matta är verkligen inte någor som jag är bra på. Tur har man sin egna mattanörd Jani (bror) som gärna hjälper till!  Tack. Så blir väl att sitta hemma och leka studerande då. Skulle kunna plöja igenom franskan och biologin imorgon samtidigt. Pust, kommer mycket prov nu genast på varann.

Matematik; 5.10
Franska;
7.10
Biologi;
11.10
Engelska;
12.10
Samhällslära;
20.10

That's fucking great! Visste inte ens om engelskaprovet. Tur kan man det så man inte behöver sitta hemma och läsa i åratal. Annat är det ju med matematiken och franskan. Inte för att jag kan biologin eller samhällsläran heller. Hmm, min skolgång - not so good.

Tydligen kommer den här och nästa vecka mestadels gå ut på skolarbeten. Suck, känner mej nu som den där nörden jag lovat mej att aldrig bli. Men tydligen är det det som behövs för att klara skolan? Geniet Marie slår till igen. Borde ta ett snack med min nya idol Malin om hur hon lyckades skruva upp sin framgång i skolan!

Men ja, nu ska jag fara och tvätta ansiktet och packa skolväskan. Hörs imorgon snippor och snoppar!
- ciao.




- helmer, my brother from an other mother (; -


- min mamma är coolare än din mamma -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela