Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ the way you move on the floor

Publicerad 2011-04-12 00:05:28 i real life of .,

Har nu varit hemma en tid från en minst sagt intresann kväll hos Mattes.

Det är ju liksom helt okej att mitt i allt börja storböla när man ligger i sängen utan att man riktigt vet varför. Men man va ju duktig och viftade bort det hela eftersom man inte ens lade märke till min angstimoment som resulterade ex. pandaögon och världens afro. Jahapp, det var trevligt det.

Och nån 'anonym' har kommentera om jag är tillsammans med Matte, igen..?
Aa, vi är tillsammans - men inte har vi varit tillsammans förr men det är väl helt okei att tro så också : D

--

Imorgon tänker man dra lite hushållsarbete hemma. Mamma och pappa har tydligen startat nån städmani eftersom det ska sättas in nya kakel i duschen, igen. Ett år senast. Underligt.
Storstäda rummet och kanske till och med köket om man får lust. Sen ska man skrika på mamma att hon tar och fixar till nedrevåningen som ser ut som reven själv och sen så ska pappa städa vardagsummet, eller det vet han inte än.

Annars har man inga planer. Skall försöka bli godkänd i mitt finskaprov som jag inte ens öppnat böckerna till. Skolflickan Marie.. Fast nee.

- min hund är fet, 2010 -

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-12 16:47:13

Tänkt ba när du va "tillsammans" med anton just också :D

Postat av: marie

Publicerad 2011-04-12 18:04:58

haha, alltså anton ä min husband - världens bästa gayhomie.. : DD

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-12 20:58:37

Anton = gay?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela