Marabo . welcome - to the place they call my life .

- bababoom, svar ;

Publicerad 2011-02-15 17:29:12 i real life of .,

Anonym ställde fråga till det här inlägget om varför jag ville gå upp i vikt.

Svaret är enkelt;
jag var riktigt illa underviktig och jag orkade inte med att vart jag
än gick skrek någon efter mej att jag var ett benrangel, anorektisk eller liknande.

Jag orkande inte heller med något, en skoldag kunde vara som ett riktigt helvete bara pga
bristen på energi.


Så först efter att jag nästan totalt svälte mej själv så insåg jag hur ohälsosam jag för det första
var och hur jävla äcklig bilden i spegeln var.. Var ett totalt benrangel.
Visst, jag är ännu idag underviktig - mitt bmi är 17,6 och 18 är liksom normalt - men jag mår
fysiskt och psykiskt mycket bättre + att jag orkar med mer.


Jag känner mej frisk &. jag är frisk,
det enda är att jag är lite underviktig.
voivoi, och den som tycker annat kan hålla käft, äta sitt eget skit och rulla i fårull.

- haha, bra att man hålls uppe pga all haba i armarna .. -
ps. ställningen gör att magen dras in en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela