Marabo . welcome - to the place they call my life .

- dag 3; sju sätt att vinna ditt hjärta

Publicerad 2011-02-01 10:52:46 i real life of .,

1. Vara ärlig och någon jag kan lita på

2. Säga saker när jag minst anar det, snälla saker - förstås.

3. Ringa mej bara för att ..

4. Bestämma träffar, liksom fråga om vi kan träffas etc.

5. Berätta vad du tycker om mej, gillar du mej - säg det då.

6. Kyssa mej när jag minst anar det. Piiiu

7. Vara min bästa vän + lite mer då ..


Äh, var helt enkelt dej själv, sen om jag gillar dej så gör jag det väl.. :D

--

Sitter nu i skolan i datasalen och gör någon engelska grej.
Har om Mississippi, och det är tråkigt.

Slutar fyra idag pga. franskan. Får se vad jag hittar på efter det (:
Men nu tänker jag återgå till lektionen, skall mobba Christian som sitter bredvid mej och leker nörd.

Mors.



- fake smile, jöööh -

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-02-01 16:53:48

du e söt sötis :)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-05 15:55:31

dina dagar går tydligen extreeeeeeeeeemt långsamt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela