Marabo . welcome - to the place they call my life .

- dag fem; sex saker du ofta tänker på

Publicerad 2011-02-13 19:17:19 i real life of .,

1. Vad som händer runt om kring mej; alla nya saker som händer i Karis, all underhållande drama, all mindre
underhållande drama, ja - lite allt i min omgivning.



2. Människorna runt mej; varför jag egentligen är vän med den där ena? Varför den och den är så falsk?
Hur viktig en människa kan vara? Hur de lever livet nu? Allt möjligt.

3. Hur underlig kropp jag har; äter som en häst - rör inte på mej sådär jääätte mycket och endå är
man smal som man är. Vet inte varför, men det är något jag tänker rätt så ofta på.



4. Hur de nära och kära man mistat har det; har de det bra? Övervakar dom oss?
Finns det ett liv efter döden så min döda farmor egentligen är min katt?

5. Hur jag ser ut; känner man sej äcklig ser man också oftast äcklig ut. Finns inte en värre känsla
att röra sej bland människor och veta att man har en officiell "vara-ful-dag" ...

6. Hur människor runt om i världen har det.; människor jag inte känner.
Lever dom ett lika hyfsat liv som jag?

Sen så tänker jag ofta på hur det käns för dom som fått ex. sin pappa mördad.
Eller för någon som blivit ex. kidnappad och sedan brutalt mördad. Jag tänker på hur deras sista
timmar i livet var, hur hemska och totalt förödande det måste ha varit. Äckliga tankar.


- sen så tänker jag också på hur jävla oseriös jag ofta är .. :D -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela