Marabo . welcome - to the place they call my life .

- mobilblogg .

Publicerad 2011-02-20 03:14:46 i mobilblogg .,

ligger i min feta nybäddade säng och kom nyss hem från elins :) elin låg och som så gott medans jag oxh hennes storebror alex satt och tsiiga film. först såg vi på 'hip hip hora' och fan jag garva filmen igenom .. :D efter det valde alex nån ennu äldre film än det, någon om thaiboxning, uppfattade aldrig namnet. googlar fram det imorgon! i alla fall var filmen bättre än ja trodde den skulle vara. GO KURT, liksom .. kurt var huvudrollen, han var cool. men i alla fall, var egentligen meningen att jag skulle bli där och sova, men kom hem runt fyra istället. vet inte varför, bara blev så. men nu ska även jag sova.. GONATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela