Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ as i walk through the valley of the shadow of death

Publicerad 2011-02-21 14:41:24 i real life of .,

Blä. Vaknade halv tolv idag och har aldrig i hela mitt liv varit så utvilad. Naiiiss!

Igår natt nån gång halv ett tiden gick jag ut för att prata en stund med Vidde.
Så kring ett tiden var jag sedan hemma och hade dejt med min ünderbara säng. ♥
Mysigt.

Har inte gjort mycket idag, eller nojuu, tog och chilla i vårt badkar med hett vatten
och raka benen o allt sånt skit. Sen gick jag ner till duschen för jag hatar att tvätta håret
i duschen som finns i badkaret..

Bra med mat har man ju också fått i sej!
Två stycken Pirkka mini-glassar..
Funderade på att laga lökringar som jag köpte för en vecka sen.
Älskar de där American juttuna från Lidl.. Passligt proppade me skit så att de blir extra mumsigt.

--

Idag ska jag annars till Elins för att se på ett tv-program med henne och hennes mamma!
Kommer klockan 10 så har en hel del tid för annat innan det - men vad det blir veta jag inte heller.


- hahahhahahahaha fyfaaaaan :D pedo-emil, fis-soffi o ful-marie :'D HAHA! -

Kommentarer

Postat av: Soffi

Publicerad 2011-02-22 19:28:59

Gaaah marie ja hadde nästan glömt domhär gamla goda tiderna :DD nei herregud ändåå:D

Postat av: ikah

Publicerad 2011-02-22 20:50:22

Vittu emil e ful! hahahaha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela