Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ bitch I'ma kill you, you don't wanna fuck with me

Publicerad 2011-02-13 19:55:52 i real life of .,

MorjesMorjes!

Här sitter jag och är awesome efer en awesome helg.

Har roivat runt med Fredrika Olsson och haft det rätt så myysigt.

Visst har vi träffat andra mellan varven, men jag kan lätt säga att höjdpunkten
var cruisen med fru Fanny och kässärin på abc parkeringen! Hon e sjuker i pääärone, dendä Fanny!
Men på ett ytterst trevligt och coolt sätt.


Idag har jag stressat mej till en innebandymatch med Iika och Elin.

Där glodde vi på när Karis sämsta säbä-pojkar vann sin match. Vi missade ena matchen,
men den vann dom också.
Var en otroooligt tråkig match eftersom deras motstånd sög apanus så de vann med 12-0.
Haha, vilket betyder att matchen avbröts. Hurtigt spelat av FBC Elit's bäter shaki!

--

Imorgon har man inga intressanta lektioner.
Förutom dubbeltimmen geografi, det är helt ok.
Längtar till onsdagen för då har vi tillvalsgymnastik.
Denna gång ska vi inte leka gymnaster eller atleter utan se på handbollsturneringen i hallen.
Skolhandboll. Detta innebär att lag från aldra skolor kommer med bussar hit, bussar med
pojkar. Hihihi. Jo fan, jag driver med er. Tänkte bara sitta i hallen, fläska mej och
mobba den omogna valrossen William. Haha!


Nu tänkte jag gå ut med hunden, sen i duschen och sen blir det en all nighter eftersom
jag har en uppsats om Mississippi i engelskan som ska vara inlämnat imorgon. Snyggt!



- ninja e sina söta och somriga dagar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela