Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ bottoms up

Publicerad 2011-02-09 23:34:55 i real life of .,

Plä, borde egentligen gå och sova så jag orkar stiga upp imorgon
så man får det där mopokortet skrivet.
Men nä, här sitter man ennu och har facebook-chat-maraton med en hel hög människor.
Trevliga lurkar hela högen!

Men bara för att en av de trevliga lurkarna for, och nu är en annan påväg, och en annan av
alla dessa lurkar typ, har dött och den ena är Iika som jag inte orkar med för hon är trög,
tror jag att jag också far och goisaaaa.



Vet ennu heller inte vad vi har för gymnastik imorgon.
Gissa på någon innegymnastik, blir väl shorts o verraren med. Ut tänker jag inte fara.

ps. är livrädd inför mitt franskaprov - 5, here I come, i know you've missed me .

Kommentarer

Postat av: ...

Publicerad 2011-02-10 20:03:13

voi lol jäkla teinibarn! Skaff ett prdentligt liv och tro int att du e hela reven! Lek int så jävla storer på dig hela tiin..

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-10 20:46:07

marie du har avundsjuka läsaren.. ;)

Postat av: annää

Publicerad 2011-02-11 13:33:55

Postat av: ...



voi lol jäkla teinibarn! Skaff ett prdentligt liv och tro int att du e hela reven! Lek int så jävla storer på dig hela tiin..



- Vadå tror att hon e hela reven? Här VET man saker. d44 :DDD vittu shack e löjliga. hu0h.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela