Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ det är över nu - allting har förändrats

Publicerad 2011-02-27 17:19:11 i real life of .,



Idag har jag klippt klornna på detta snömonster.

Gick helt bra eftersom han inte har något emot det - eller visserligen hatar han när man petar på
hans tassar/trampdynor eftersom de är så känsliga och de kittlar.. Så han gömde tassarna under
magen helatiden - så imellan var det inte helt lätt - men fick det gjort i alla fall!

Sen har jag också varit duktig och tvättat två tvättar med kläder!
Nu har man rena kläder så det räcker och blir över.

Det lite mindre duktiga jag gjort är ju det att jag steg upp klockan 3. Mycket najs eftersom man
börjar skolan imorgon klockan åtta. Nätta dagar.

--

Idag ska jag mest bara vara hemma. Har lagat ärtsoppa till mej och till föräldrarna (duktighetspoints).
Skall fylla i olika papper till skolan idag - skall lämnas in imorgon så hög prioritering på det..
Sen så skulle jag vilja träffa Ika idag för hon verkar ha lite problem, eller det har hon alltid.
Liksom, det står ju inte riktigt rätt till mellan öronen åt den bruden men nu är det någonting annat också.

Sen har jag lovat Ika att räkna ut hennes medeltal. Ja, sen måste jag ut med Charley också.
Hyi, mycket som ska göras.


- fula fisken -

Kommentarer

Postat av: ikah

Publicerad 2011-02-27 21:24:14

Hahah! Nå nej faktist int, ja e slut.

Men kommer du ännu ihåg rullatorn<3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela