Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ du finns i varje steg, i varje andetag

Publicerad 2011-02-24 13:21:40 i real life of .,

MORJENS!

Idag är det dagen då jag och Ika ska på rehabilitering till Kirkkonummi till min Syster. Myyyys. ♥
Idag är också dagen då Ela skall med shaki till Tallin! Vilket betyder att man har lämnat in en beställning
till henne också. NAJS.

Man sku ju kuna tala med Immi om när vi ska fara till Tallin med Ika. Immi har ju själv sagt att
hon gärna kommer med med oss till Eesti. JAFAN!

- systerii . ♥ -

Annars tycker jag att min syster blivit äckligt vuxen som bor i ett egnahemshus med
sin sambo/fästman. Usch. Sen så ha dom ju planera bröllop till sommaren. Liksom, min syster,
hon är inte den människan.. Eller tydligen är hon det - men sån var hon inte förr .. :D Haha.

--

Elin räddade mej och Ika nyss btw.. Men jag skall inte nämna här hur.
MEN ETT OTROLIGT TACK TILL DEJ ELIN ♥ ps. jag vet att du läser det här fast du vågar påstå
att du inte läser min blogg. May I ask - varför är min blogg alltid uppe på senast besökta i din
dator annars....? ;) HÄHÄ. ägd.

Men nu borde jag sätta igång med allt jag ska ha gjort innan  jag skall iväg till Kyrkslätt..
Måste träffa Elin snabbt, packa alla kläder och saker man behöver med, gå i duschen
och ja - sen är det bara att sätta sej i bilen och brumma iväg till IMMI&.AVE!

SÅ MORJES ALLA LOOSERS SOM BLIR KVAR I KARIS. HÄÄÄÄHÄÄ.
HOPPAS NI ÖVERLEVER MED ALL KARISDRAAMA MEDANS VI ÄR OCH REHABILITERAR OSS
I LITE BÄTER PAIKKOR!
MORJEEEEEENS!


- fyfaaan oldiiiieee -

Kommentarer

Postat av: annää

Publicerad 2011-02-24 14:15:18

Viken drama? Ni e ju borta så ;)

Postat av: janina

Publicerad 2011-02-24 15:40:45

De e noo drama i karis fast ika o marie sku faa :DD, hit e ju altti ngt..

Postat av: annää

Publicerad 2011-02-24 15:49:19

Nå du hänger ju it precis hlr i sama porukka som jag.

Postat av: janina

Publicerad 2011-02-25 00:47:17

Postat av: annää

Nå du hänger ju it precis hlr i sama porukka som jag.

<- jag ?

Postat av: annää

Publicerad 2011-02-25 10:48:21

jee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela