Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ everything i do, i do it big

Publicerad 2011-02-14 22:37:58 i real life of .,

Moro alla Börjen och Birgittor!

Nu är det lite så att - hör och häpna - jag har städat mitt rum!
Som om jag inte har varit duktig nog, så har jag även;
* satt upp en ny spegel (fyra små närmare bestämt efter varann, typ ..)
* klistrat ihop två collage som jag ramat in i två GIGANTISKA ramar som fått krypa upp på väggen
* printat ut typ en miljon bilder som har åkt in i ramar
* tagit in ett nytt bord och lagat det hurja snyggt
* skruva ihop en lampa helt själv - haha, sånt som int Iika sku kuna ..
* och bädda nytt i sängen !

wiu. det enda som nu fattas är att pappa dammsuger igenom mitt rum och dammar alla hyllor o. saker.
Sini, sånt skit kan inte jag göra. Har någon wnb fobi mot damm .. Nätt!
Ajo, sen måste jag putsa alla mina miljoner speglar, om man räknar med varje enskild spegel i
detta rum har jag 9 stycken jävla speglar... HAHA!

I skolan idag hände det inget roligt eller värt att nämna. Eller jo,
vi fick gratis mockarutor i aulan - alla ♥ dag skit .. Måste bara skriva det här eftersom den
sjuka Fredrika blir sur .. HAHA, ägd ..

--

imorgon har jag egentligen fyssaprov, men har inte läst ett dugg för jag vet att det är slöseri med
tid eftersom jag inte fattar ett piss om något som har med fysik eller kemi att göra.
Så skall dra på mitt bästa smöreri och hoppas att jag får göra en extra inlämningsuppgift
i fyssan om det vi går igenom nu. Annars, så, ja .. Nå, då ha de skiti sej hårt!
Jag menar, har inte ens öppnat boken. NAACE !

Men min engelska juttu är ny klar! Och det är hurtigt gjort av mej.
Så nu tänker jag ta och knaka min rygg som värker så nitton och tusan, sen
tänker jag ta och borsta tänder och SEN skall jag krypa ner i min feta säng och tuti så gött så gött.

- haha, söta ville rikit ♥ -


- jag fixade ju med ramar och saker idag, du finns på tre olika platser i mitt rum,
jag började sakna dej äckligt mycket idag, du lämnade oss för tidigt. ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela