Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ jag älskar din stil ju!

Publicerad 2011-02-26 20:58:40 i real life of .,

Svar på kommentar;
Nej, jag har inte nånting på G med Anton och har aldrig heller haft :)
Det går hur bra som helst att bara vara vän med det motsatta könet och för mej har det alltid
varit lättare att umgås med pojkar än med flickor. Jobbiga och gnälliga, dedär kvinnorna.. HAH!

--

Annat då.
Är hemma nu. Har inte gjort mycket sen jag kom hem. Vet inte heller vad jag ska göra..
Det är lördag, käns lite tråkigt att bara vara hemma när man inte gjort annat än tagit det chill hos Immi's.
Men sen igen så skulle jag inte orka sitta hos Elin hela kvällen och sen ut som man nu är..
Alltså stendum.

Funderade på att man skulle kunna gå och kika in hos G's ett snabbt varv och moina på brodern och
babyn sin. Andreas och Roxy, familjen riktigt.


Men jöö, nu tänker jag ta och sluta blogga på detta inlägg
- för det löper inte precis så bra framåt.


- pappa ♥ ppus . -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela