Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ kaiken takana on nainen

Publicerad 2011-02-23 16:01:10 i real life of .,

Leker lite runt på Spotify. Rensar olika spellistor jag har, lagar flera. Mera biisin blir
starred, många far även bort och ja, härjar nu mest bara runt. Har kollat mina fbvänners Spotify's också.
Shack lyssnar nog på bra musik :)

--

Ika är nu i Lojo men kommer säkert hem mot kvällen, skall vara med Elin ida också.
Ika kommer säkert med, trion rikit! ♥ ;) Ja, men vad vi skall göra är ett mysterium..
Kanske de sku få bli en cruis. Med vem..? Också ett olöst mysterium.. Men det löser man lätt (:

Elin är säkert JÄTTE nöjd nu när jag lagt in alla jävla 600 bilder som spökat på mitt minneskort i kameran..
Men lade in dem på nedre datorn (har mer minne..) så har dom inte här. Haha.
Nätt.

Funderade förresten på att sätta in nakenbilderna på Emil.. Då skulle han bli sur.
Nu var jag så där jätte allvarlig igen.

--


Har annars sovit jätte oroligt inatt.
Vaknat många gånger och haft en obehaglig känsla av att nån
typ, varit i mitt rum och stirrat på mej hela natten.
Vet inte vad det var. Obehagligt.


Men till något helt annat;
Tror jag skall beställa hem lite kläder endera idag eller någon annan dag i veckan.
Skulle annars behöva slippa till en Indiska butik för vill ha nya rökelser..
Mitt lager har liksom börjat minska.


- charley @ Houtskär '10 ♥ -

MORO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela