Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ kuka hieroo pois päivän rasitukset?

Publicerad 2011-02-09 20:33:39 i real life of .,

Imorgon smäller det.
Imorgon gäller det.
Imorgon händer det.

Imorgon tar Marie mopokortet.

Jag har en underbart perfekt skoter i mitt garage som har väntat på det här.
Klart jag kört olagligt i höst, men nu tammifan - kortet ska jag klara!
Blir nog besviken på mej själv om jag kommer tomhänt hem.

--

Imorgon har jag även franskaprov.
Det kommer skita sej. Jag orkar inte med franska mer,
fast jag vet att jag skulle klara det hur bra som helst om jag ens skulle försöka.
Fick ju i en halvhjärtad uppsats, hur bra vitsord skulle jag inte fått om jag verkligen skulle ha försökt?

På fredagen är det prov i modersmål.
Kommer också skita sej..
Har missat så många modda lektioner senaste tiden att det inte är klokt, nåväl - man gör
väl så gott man kan.

Nästa tisdag är det fysikprov som gäller. Det skiter sej det med. Har ingen koll på
vad vi gjort senaste tiden man står som ett " ? " när Mathias förklarar något inför klassen.. Nice!

Onsdagen därpå är det matematikprov som gäller. Högst antagligen skiter sej det med.
Min skolgång ser ljus ut för tillfället - måste man ju medge!

Sen har man geografiprov på kommande. Om det är en söt karta med i det, så skiter även det sej.
Men om det handlar om klimat etc. behöver det inte skita sej. Hoppeligen skiter Sofia i en
karta .. Höhö. Så man ens skulle klara ett prov med hyfsat vitsord..


Men från gay-skolsaker til trevligare saker.

Jag kom med i volleybollaget (aifan, det är ju ett skollag..)!
Det mina vänner är goda nyheter.
Så planen är nu den att tillsammans med Sedde, Mellu, Sara, Tessi, Kerttu, Erika och Denise
- owna hela skiten! Haha, jaa, för en gångs skull tänkte vi ta hem nån fin medalj eller något :D

--

Men nu apor så tycker jag att jag bloggat tillräckligt duktigt för att ni ska vara nöjda.
Måste ennu läsa på franskan eftersom jag somnade på första försöket.
Sovde i 3 timmar - helt skönt faktist.

Imorgon är det gymnastik i skolan som gäller, och det är naaace!
Tyvärr har jag ingen aning om vad vi har för gymnastik, eftersom det inte
står på nätet som det brukar. Står bara åttornas.. Murr.


- jag är en rockabilly rebel - från topp till tå .. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela