Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ skin and bones

Publicerad 2011-02-07 00:16:11 i real life of .,

Blä, jag får inte sömn. Okei, jag ska inte ljuga, jag har inte ens försökt.
Har bara suttit uppe och chattat på facebook med en väldigt rolig människa, haha!

--

Har hänt en hel del det senaste dagarna men det orkar jag liksom inte rabbla upp.
Jag har haft roligt, hur har ni haft det?

--

Imorgon är det sista volleybollsträningen innan vi får reda på om vi kommer
med i skollaget, spännande ..
På torsdagen har jag tid för att ta mopokortet, och jag kommer att klara det!
Hoppas man ..

Annars vet jag inte mycket mer om vad som kommer gälla i veckan och plaplapla.
Allt jag vet för tillfället är att jag borde sova och innan det skall jag faktist
hinna i duschen.
Kommer vara passligt död imorgon i skolan. Jeij.


- rockabilly -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela