Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ snälla snälla snälla ..

Publicerad 2011-02-16 16:31:40 i real life of .,

Annors, kom på att jag lånat som fan med pengar av Elin.
30€ är jag skuld henne, men har bara 25 och femman behöver jag själv ..
Så hon får nöja sej med 20€ detta veckoslut! Haha

- mikael och elin ♥ 1a kvällen man var ordentligt hos elins - historia .. ;) -

Nu lyssnar jag på en massa cool musik och myser i verkkaren och en äckligt tajt t-skjorta.
Skjortan är gjord för träning, men den slickar sej runt kroppen så vägrar visa mej bland folk med den på.
Köpte från Stadium en 3-pack med dessa tskjortor och alla var ju då likadana. Lyckat.

Men ja, nu tänker jag pumpa musik, lite wnb träning hemma (mag, arm och- rygmuskler x5)
sen skall jag ringa Fredrika Hendrén.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-17 17:28:02

fan vad elin är söt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela