Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ a wake up call

Publicerad 2011-01-11 19:38:23 i real life of .,

Här sitter jag igen, hos Elin ;) ♥

Vi sitter och är coola bara vi två på en dejt med TVn och Disney Channel.
Hur coolt är inte det ?!

Försöker få kontakt med en person på facebook, men nej - inte passar det heller.
Suck.


--

Skolan idag var ovanligt rolig
. Vår klass är awesome imellan, måste man ju nog erkänna.
Idag har varit en rätt så bra dag.
Vaknde passligt i tid och kom i tid till skolan, skolan gick bra trots att jag inte hade en nyckel till mitt skåp
så jag inte hade några böcker på hela skoldagen + att jag ennu till slutade 4 idag > franska.

Det enda negativa med idag är att mitt knä inte håller ens att stå på mer och min fot är sjuk.
Antagligen efter påminne, mina de där "skorna" var för spända så ..

--

Men nu ska jag återgå till Elin och tvn, hörs senare när jag är hemma
- om jag orkar lägga på datorn (:


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-12 11:29:58

lite ens klagar när man en gång slutar 4.. Jag har varje dag från kl.8-4 . Beat that !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela