Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ i keep it gangsta, poppin' bottles at the crib

Publicerad 2011-01-30 14:23:17 i real life of .,

Klockan är nu 1510 och jag är liksom inte helt vaken ennu, käns det som.

Kom hem igår med Fredriiikusen kring 4- halv fem tiden, sen satte vi uppe och talade
till väääldigt sent, eller blir nu tidigt, ja vet inte hur man ska se på den saken.

Vakna gjorde jag klockan tolv men fortsatte sova bara för att jävlas med Ika som skulle ha
upp mej. Haha. Men det gick inte som jag planerat eftersom jag sen vaknade klockan ett av att
Iika var påväg hem .. Jaa, så kan de gå. Höhö.

Gårdagen var najs, blev bastu och poolen - igen. Men kiva va de!

--

Idag tänkte jag bara ta det chill.
Sku måsta läsa på ett engelskaprov jag har på måndagen,
men funderade på att ta med boken och läsa på det hos Elin..
Skulle vilja se klart Step Up samtidigt, som jag och Ika såg igår där med Alex eftersom Elin sov..

Alex är btw jäkligt grym! Kommer hem igår i skicke, far o pissa - kommer ut från vessan och meddelar
att han inte såg vessan - så han pissa nu mest på batteriet där bredvid .. Jaa, så kan det gå.
Med sig hem hade han också en nybakad pizza - den delade vi alla kristligt.
Det var gott.

--

Men nu blir det att slänga på sej lite vettigare kläder och ut i kylan.

Vet inte om det är kallt, men ni alla förstår vad jag menar..
Tror det blir att våldgästa Elins house igen. Step Up filmen skriker liksom åt mej att se den till slut.
Den var grym. Channing Tatum e het. Jag gillade filmen.


- gotti gotti gotti ... -

Måste äta före jag far - har inte ätit vettig mat sedan, hmm .. torsdag? Najs.


- ja ha allti vari lite sådär .. sned.? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela