Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ January came (varning för långt onödigt inlägg)

Publicerad 2011-01-01 18:04:41 i real life of .,

Jaaja, då var 2010 över och 2011 har nyss tagit sin början!
Hoppas att 2011 blir ett bra år så att det skulle kunna fortsätta i samma spår som 2010.

Nyåret var en enda berg-och-dalbana. Drama hit och dit. Alkohol hit och dit.
Raketer. Poliser. Skratt. Tårar. Ja, allt!

Jag hade i alla fall roligt största delen, fast jag tappade nerverna på allt gnällas av olika människor.
Houh.

Ja, förklaring här nu då. Poliserna var inblandade för att;
de människor jag brukar vara med, som t.ex. den här sommaren och nu på vinter då så brukade
på sommaren altid vara i Parken. Det är en liten park nära mitt och så som det är helt chill att bara
ta det lugnt i och prata med folk. Nåväl, i Parken finns det en kulle, där alla moponördar brukar köra upp
och ned för. Så vi kör mycket med mopo där och härjar och är tröga.
I slutet av sommaren började vi få en 40 karl efter oss.

Han har hotat att slå en stor del av oss, bland annat mej, han har knackat på hos Vidde för att "ta ett snack",
han har ringt poliserna otaliga gånger, hotat oss med bobollsträd och kastat stenar efter oss med mopo.

Nåja, med lite fär mycket alkohol i blodet tänkte vi att vi far och önskar karln GOTT NYTT ÅR!
Resulterade att några sköt raketer mot hans gård, skriker och härjar, jag visar fingret åt honom när
han är i fönstret etc.
Han kom ut och skrek på oss en stund men vi brydde oss inte och drog oss vidare tillbaka till Elin.

Men inte räckte det länge innan vi for dit igen. Den här gången hade jag så på nerverna på allt och alla så
jag lät det gå ut över denna man.

Nino och jag står och skriker för full hals, jag knuffar honom, flyger upp i ansiktet på honom,
höjer näven och en massa annat skit.

För en ytterst liten stund gick jag bort - och när jag kommer tillbaka är poliserna där och talar
med Nino och Jesse + Galningen - alla andra hade tagit getaway.
Själv går jag dit och säger lite vad jag tycker, så poliserna jagar iväg mej. Höhö.

Men ja, mycket drama var det igår - men jag har nästan aldrig haft så roligt i mitt liv.
Men det att man fyra gånger måsta dra bort mej från karln för att man trodde att jag
skulle flyga på honom, var väl ändå lite onödigt.
"Keep spending most our lives - living the gansgta's paradise"
VÄLKOMNA TILL LIVET I KARIS GHETTO !

--

Idag kommer Ika till mej och planerna är att beställa hem pizza och äta Krapulamat.
Alltså, dagen efter föda. Fetmat. Omnomnom.


- bild från google -

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-01 21:40:00

Sällan marie sällan.. Fjortisfylla x 3000 !

Postat av: ikah

Publicerad 2011-01-02 04:19:05

'' hyvää joulua ja aivan vitun rauhallista uutta vuotta ''

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela