Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ sleeping beauty .

Publicerad 2011-01-05 10:22:32 i real life of .,

ainei, de finns inga sovande människor här inte.
Har vakat hela natten igen och inte är jag trött heller.

Många koppar kaffe har slunkit ner och mer kommer det bli.
Kommer vara helt död på kvällen - jeeje .

Men nu skall jag ta och klä på mej, fixa mej och sedan dra mej till Elins.
Senare blir det väl en kaffe med Iika i shell eller portmans, typ.
Jööjö, har mycket skvaller till henne, igen ;)

- ge mej dessa sommartider tillbaka ♥ -

--

EDIT; Som svar på kommentar, NEJ - jag tycker inte det är tufft att vaka.
Tycker det är fullständigt onödigt men det är en hemsk ovana jag har ..
Vakar alltid då jag har ens en liten chans, alltså oftast på loven, veckoslut etc.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-05 14:58:28

Tycker du det är tufft att vaka om nätterna? :p

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-06 10:27:17

suuure.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela