Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ det gick för fort...

Publicerad 2011-03-02 16:36:29 i real life of .,

Dagen har gått ovanligt snabbt idag.
Har haft volleybollträningar så slutade "skolan" en timme senare :)

Efter det väntade jag på mamma som kom efter, ville snabbt in till butiken för skulle handla vissa saker.
Bland annat Parrots nötter (thanks Mello..), tortellini, pepsi och mina favorti flingor ♥
Hehe.. Man måste ju unna sej själv imellan ;)

Mamma for nu också till Kyrkslätt
- kanske hon den här gången kommer ihåg min parfym..
Den är riktigt inne på de sista tre dropparna nu.. ;s

Nojoo, men när jag kom hem satte jag igång och kockade ihop min tortellini.
Sen till serveringen sätter man en klick pasta sås med basilika på det och toppar det hela med parmesan.
Mmmmmmm - ja e världens kock och min mat e goood. ♥

--

Imorgon är det igen skola för min del.
Kvart över 9 ska jag senast vara i Sisu Areenan tillsammans
med resten utav flicksen från vårt skollag. Volleybollsturnering. Om jag minns rätt ska vi spela mot
Kimito och Ekenäs. Jag hatar att måsta spela mot Ekenäs eftersom alla känner alla där, typ.
Känns obehagligt att spela mot människor man känner, enligt mej..

Nåjo, laget skall göra sitt bästa och om vi inte kommer vidare så gör vi inte det.


- ja ska tänka på min fulis så ja helt säkert gör någo vettigt ♥ -

Kommentarer

Postat av: ikah

Publicerad 2011-03-02 21:10:07

<3 puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela