Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ everybody is running

Publicerad 2011-03-21 19:32:22 i real life of .,

Är otroligt trött. Man fick ju sådär passligt med sömn igen förra natten..
Tänkte så småningom gå ner i duschen och kanske äta något smått. Funderade att se en film också.
En gammal goding som typ, öh... Björnbröderna ! ♥

Imorgon händer det inget speciellt.
Har i skolan ett förhör i fysiken som jag inte har läst till.
Borde kanske kolla igenom de 20 sidorna innan jag sätter på nån film, i alla fall.



Efter skolan kommer jag väl direkt hem. Går då via Henelius, glömde det idag.
Funderade också på en länk imorgon. Har varit helt okei väder nu men har endå latat mej.
Så om jag orkar, vädret är okei och om man har inspiration, då skall jag bannemej ut och springa!

Aaja, men nu tänker jag sätta lite mat i magen på mej, svepa endera te eller varm kakao
och efter det ner i duschen, som sagt. Heidå. ♥ Bloggar kanske ennu innan natten kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela