Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I've got the magic in me

Publicerad 2011-03-06 17:29:07 i real life of .,

Hej.
Är nu hemma och lagar lite småmat till min hungiga mage. Vet inte ens varför jag är hungrig för
det verkar ju lite som om det enda vi gjort hos Ika har varit just det, ätit. Men i alla fall.

Kycklingnudlar med en extra saftiger sallad och sen lite guta kladdkaka till efterrätt (;
Namii.

Senare idag måste man väl orka gå ut och gå med hunden, men det är inte så hemskt.
Skulle också måsta få in det som jag fick från H&M i mitt klädskåp. Men det börjar bli lite väl fullt
så man får väl be till några högre makter att man får in allt.
Skall också dubbelkolla att mina två shorts jag beställde sitter bra. Verkade nog helt jees första
gången jag testade dem, men hade trots allt leggingsen under så
- man kan inte var för noga :)

--

Men nu skall jag gå och äta mina goda nudlar och sen måste man tala allvar med en hel del människor.



- påminn mej att ringa Sara också ;) ♥ -

Kommentarer

Postat av: ;)

Publicerad 2011-03-07 15:06:10

Är du säker att du är hungig ? :/ Lär dig stava? vi går ju trots allt på nian ;>

Postat av: annää

Publicerad 2011-03-07 16:30:20

Mimmi, va har de fö skillna om man glömmer en bokstav då och då.. vi alla förstår väl endå va hon va ha skrivi, right?

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-03-07 16:35:34

Jo , kul att någon kommenterar som mig . Och Marie kanske ska lära sig checka IP-adressen innan hon skriver skit åt mig ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela