Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ nananana BATMAAAN !

Publicerad 2011-03-26 03:00:03 i real life of .,

JOU!

Är nu hemma efter en grym kväll!


Vi tar det från början.
Dagen började med en tråkig skoldag, kaffe hos Ika
och en snabb titt till stallet eftersom jag var efter alla mina saker som jag haft där
ett år utan att då som sagt ridit. Efter det rörde vi oss mot mitt.

Här, hade vi det tråkigt. Otroligt tråkigt. Fick ju till och med ångest
över att det inte fanns något att göra. Angstimode..
Men efter många om och men rörde vi oss mot ABC.

I ABC stötte vi på Nicke som tog med oss på en cruis. Veri naas.
Vi åkte runt en stund, chilla och tala om allt mellan himmel och jord.
Meeeen inget varar för evigt så han lämnade oss i ABC och körde S.W hem :)

Satt inne i ABC kanske en 15 minuter tills Oskar ringde.
Jaha, då blev det cruis med Oskar och Rahikainen med Oskars mammas snygga bil..
Haha!
Steffu var henges mukana i sin fulla bil med ex. Matte och Conny och följde oss i timmar :D Haha!
Det var awesome.

Men i alla fall, efter att Oskar konstatera att han skulle på jobb klockan 10 nästa dag så lämnade han
av me, Ika och Rahikainen vid Rahikainen's (även känd som 'han-med-håret', Mathias och Matte)
otroliga, heta, sexiga.... BATMANMOBIL! Exakt, Mattes bil, som jag och Ika båda har en crush på,
liknas sådär på skämt, Batmanmobilen.


Det går liksom inte ens riktigt att förklara hur rolig och grym kväll man haft idag.
Men kort sagt skulle nog lite vem som helst vara avundsjuk. Haha!

Ja, detta inlägg är dedikerat till Mathias, Steffu, Oskar, Conny, Öhman, Riku, Niko, Matte, Nicke,
Heernan, Bussman &. Ika!
Sen var det nån till men minns inte namnet..
Hehe. Men anyway, tack för en awesome kväll! ;)

--

På söndag har jag innebandy matcher i Sibbo. Jauzaaman, taggad jau.


- ahhh, kiva kvalité. ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela