Marabo . welcome - to the place they call my life .

★ SHAKE THAT ASS

Publicerad 2011-03-07 18:43:35 i real life of .,

Moro.

Efter ett lite väl angstigt inlägg nedan så måste jag försöka rycka upp mej.
Så pumpar nu på Spotify en massa låtar jag får fiilis av. Bland annat B.o.B - Magic ! ♥
Älskar den låten. Kommer ha lyssnat sönder den innan sommaren är slut.

Annars talar jag med en fjant på msn och skrattar till en roliger människa. Haha.
Funderar btw att rymma ner till garaget nåt varv. Man får se.

--

Konstaterade nyss också att min säng är för stor för att sova ensam i.
Negativt det här med att leva som en nunna. Okei, inte nunna. Men imellan verkar det nog lite så.
Haha.
Siiii bara, där kommer angsti-fiilis in igen!

Lala, happyhappy. Jö, fungerar bra det där. Jee.

Okei. Nu tänker jag helt enkelt sluta blogga. Har något underligt humör idag.
Wtf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela