Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ sleeping on the sidewalk

Publicerad 2011-03-22 18:46:45 i real life of .,

Idag har jag varit ut med Tor och Ika, gick bra! Fast man var livrädd när Ika körde..
Vet inte varför, för hon kör ju bra och jag åkte med henne hela sommare, underligt. :D

Annars har jag spenderat kvällen med att ringa, texta och kollat runt på Facebook.
Har kommit fram till en sak. Jag skall börja spela innebandy igen.
Så på torsagen blir det träningar för min del. Jeeje, jag var ennu lite osäker tills min snälla tränare
Laska ringde mej och peppade på att jag skulle börja pånytt!
Då bestämde man sej att TAMMIFAN. De e just najs när man har världens bästa tränare.
Laska 4 life!

Var annors också på länk på kvällen. De va kiva.

Skönt att få fart på benen imellan, i alla fall nu när mina knän funkar. Eller nja, imellan ger de vika
men då vilar man bara fem minuter sen e allt bra igen. Så tomii!

Men nu skall jag äta kvällsmål, sen i duschen. Hörs senare. ♥


- sista matchen jag spelade på innan jag tog en paus, karis vs. hangö. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela