Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ som ett pappersflygplan

Publicerad 2011-03-01 20:33:29 i real life of .,

Igår orkade jag inte blogga något alls, om jag minns rätt.
Somnade klockan åtta på kvällen och fyfan vad det var skönt. ♥

Vad har hänt idag då?
Efter skolan hämtade jag ut mitt mopedkort från polisstationen så nu är det i plånboken. Jeeje.
Sen träffade jag snabbt Peik tillsammans med Ika &. Melina och tog en tobak..
Sen kom vår lärare Maj-Len förbi och stod och chillade med oss medan vi stod där och var snuskiga.
Det var coolt.

Åt också i KotiPizza med M&I, det var mycket mumsigt. Men inte så farligt nyttigt, men det
ger vi oss blanka fan i! Haha.

--

Imorgon händer det inte något farligt speciellt. Har volleybollsträningar efter skolan och under dagen i skolan
har man ju tillvalsgymnastik. Tyvärr har vi nån skrinning och här äger man ju inte ett par skridskor.
Eller jo, nånstans är dom ju. Men dom är underst i nån av våra gigantiska högar med skit i garaget.
Har sökt efter dom hela vintern - men de verkar inte kunna dyka upp. Hoppeligen får jag
göra nånting annat då. Typ, vinterpromenad eller något annat taskigt.


Veckoslutet är sådär halft planerat. Inbjudan till en fest som är solklar men Vidde underrättade
mej nyss om en annan som kanske äger rum denna, eller nästa vecka. Men det är ju bara NAAS!

--


Men nu funderade jag på att äta lite kvällsguta och sen börja röra mej mot sängen.
Är så jävligt skönt att sova, tror jag börjar göra det lite oftare och under bättre tider,
från och med NU.

- heeeehehe, vitsi endå va jag é söt. ♥ fula Ika fota.. -


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela