Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ all 'round the world

Publicerad 2011-05-05 18:02:54 i real life of .,

Chillar hemma @ my place ft. Fredrikoo, Vidde &. Emil!
Basen på för fullt och för tillfället dånar Coming Home. Skulle det bara vara liiite bättre väder skulle jag vara helt nöjd med dagen. Om resten av de här dagarna går lika snabbt som den här så är lördagen här på nolltid <3!

I skolan skrev jag ett internationellt prov om fysik och kemi. Bara 24sidor hade man att fylla i.. Småsaker. Efter det skulle jag ha haft gymnastik men deltog ej pga förkylningen.. Sista lektionen bestod av religion. Gjorde så gott som ingenting eftersom vi håller på med slutarbeten och jag gör allt helst hemma för mej själv. Sen gick jag hem..

..Vilket visade sej vara fel. Skulle ju ha haft franska! Kom man ihåg det? Nej. Moohoorr.
--

Men nu tänker jag återgå till fjantarna i mitt hus. Vidde &. Emil spelar på vårt sk. piano. Låter förjävligt. Funderar på att smälla i mej glass men då bjuder jag bara till Fredrika.. De andra är för snygga för sånt skräp.


- fyllekväll hos Elin's. Nykter Fredrika, Tjejtjusar Vidde och Moi.. Lol -







Och nu....En bild ni sent kommer glömma....Känsliga läsare varnas....
.....För här kommer.....EN NAKENBILD PÅ HERR EMIL!







- AAAAHAHAHHA gud vad Emil är ful! : DD men ni hade tur eftersom jag
valde bilden man ser minst på.. Okej, det här är ett hemsk bevis på hur
jävla skit man mår som onykter. Nån sjuk människa har tagit de här bilderna..
Tänker skylla på Ika fast jag egentligen vet mycket väl vem det var -


EDIT: Kallas nog inte mobbning eftersom Emil mycket väl vet om hur oseriös jag
var när jag skrev det här + att han känner till bilden &. att den ligger på nätet.
Vill han ha bort den är det bara som han ber om det. Punkt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-05 19:41:29

Detta kallas mobbning

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-05 19:56:05

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Postat av: IkaH

Publicerad 2011-05-08 12:45:24

Ponnyn ♥ Haha! Nätt tänkt man, nån nätter som tror att Ponnyn int vet om bilden... Nu gjorde du bort dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela