Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ all the pain of yesterday

Publicerad 2011-05-05 23:31:23 i real life of .,

Allt går bra så länge jag har människor runt mej. Sen kommer det tillbaka. Man blir deppad. Känner sej ensam och orolig. Hatar den här känslan, hatar att sakna. Snart är det lördag. Två nätter kvar.. Bara en liten stund sen, sen är de hemma igen. Suck. Orkar inte vara full med känslor hela tiden. Det är inte jag. Jag har alltid varit den som så gott som varit utan känslor. Inte den som bölar för att pojkvännen är på resa. Varför har jag blivit så sårbar? Förr var jag helt självständig och klarade mej utan någon. Nu känner jag mej totalt hjälplös och vet inte skillnaden på höger eller vänster. Satans skit.
--

Mamma &. pappa är ennu på konsert men borde komma hem riktigt snart. Har städat mitt rum, vädrat rummet, fixat med sängkläder och tvättat 3000kilo kläder. Duktighetspoäng. Ika var också hit, vi åt 'kvällsmål' sen lite glass på den saken ennutill. Chillade med MTV &. tsiigade när Angelina &. Snooki drog en fight i Jersey Shore. Coolt.

Var egentligen meningen att hon skulle bli här och sova men vi bestämde oss att säga tack och adjö för den här gången och se vad vi hittar på imorgon. För tillfället är det grillning @ Ika's place som lockar mest men med vem vet man inte. Conny är utan körkort, Riku är sjuk &. Emil har ennu inte fått kortet. Nico leker emo för det mesta &. Öhman är för mycket med Junttu.. Deprimerande.
--

På tal om ingenting så kollade jag just min Wilma. Man märker nog att det snart är slut på skolan eftersom alla skolarbeten nu kommer efter varandra.
Två inlämningsuppgifter har jag som ska vara klara nästa vecka. Har inte börjat på någon av dem. Från 11.5 till 18.5 har jag 6 prov. På en vecka, sex prov. Det är sjukt. Det är nu man borde ta och visa lärarna innan de skriver betygsvitsord hur jävla huippu man är. Orkar man? Bryr man sej? Tänker man? Knappast.
Hatar skolan, hatar min skolgång, hatar de flesta av lärarna och jag bara orkar inte bry mej längre. Slipper knappast ens in till gymnasiet längre - tror mitt medeltal nu sjunkigt något otroligt. Då är det Åland som gäller iställe. Vill jag ens dit mer? Nej. Jag vill inte lämna Karis. Jag är inte redo för det. Åååh, jag tänker för mycket nattetid.

Nu tänker jag sluta tänka på allt skit och gå och hänga upp allt jag tvättat. Pinar min redan döda rygg lite mer. Vill bara lägga mej ner i min säng, krama min feta nalle och sova.


- man bord liksom bara dra happymode, som här, @ Ika's ! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela