Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ feel the groove

Publicerad 2011-05-19 15:00:40 i real life of .,

Morjens. Hemma efter en skoldag som började klockan 11. Dagens start sög eftersom det regnade ute.
Matte blev ensam hemma hos mitt eftersom han mådde dåligt, även en anledning till att dagen började sugigt.
Natten var också småjobbig eftersom Matte som sagt inte mådde så bra ;s men nu lär han ska må bättre, han säger inte så mycket för tillfället..

Borde gå till Henelius och inhandla spaghetti så man skulle få mat i oss två. Måste också köpa annat skräp.
--

Senare idag så står det bio på planerna.
"Fast5" står på schemat. Eller nåja, nu vet man inte riktigt vad herr Mathias tycker om saken eftersom han springer runt i huset och leker asocial.. Livet är lätt osv.
--

Skrev två prov i skolan.
Matematik och engelska. Båda gick sådär. Presenterade mitt slutarbete i religion med Emma, hade om homosexualitet. Gick sådär. Gillade inte presentationen men innehållet var bra i alla fall!

Nu orkar jag inte yra mer. Märkte nyss att jag är på dåligt humör. Dagen har varit skit. Hoppas den blir bättre mot kvällen.. Imorgon är det fredag, ser inte ens fram emot det. Skulle lika bra kunna vara söndag så man skulle kunna få uppleva en lika jävla tråkig vecka igen. Mitt liv är fast på repeat, händer samma saker om och om igen. Aldrig något nytt, man blir galen, lindrigt sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela