Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ get me out of here

Publicerad 2011-05-24 23:31:37 i real life of .,

Oidå. Bloggen har verkligen fått lida nu senaste tiden. Kommer inlägg kanske var tredje dag..
Illa, illa!

--

Dagen idag har varit helt chill, faktist. Lämnade skolan tidigare pga början till migrän. Piggnade till. Med Ina till ABC. Skrev arbetskontrakt. Mötte upp Ika. Skrev hygienpasset. Blev godkänd. Mötte upp Ika än en gång. Köpte jordgubbar. Körde till Svedja. Mötte upp Ina. Diskuterade skit, bokstavligen. Uj. Körde till ABC. Åt en pehmis. Kände mej äcklig. Sade hejdå till Ina och Ika. Körde hem. Fick tråkigt. Körde till Ika. Chillade en timme. Körde hem. Planerade fredagen.

Nu är det annars bestämt. På fredagen, efter min första jobbtur @ ABC så ska jag med Mathias till stugan. Mamma &. pappa är väl redan där då vi kommer fram - men det gör inget. Blir att gasa på med Celican om vi ska hinna till alla satans färjor. Huhhu. Nå, månne inte vi lyckas (: Inte för att det faktum att varken han eller jag egentligen kan vägen gör saken bättre på nåt' vis..

Kommer bli helt skönt att få slappna av på stugan nu när det varit rätt så stressit varje dag. Tänker göra absolut ingenting medans jag är där. Sova. Äta. Sova. Typ så. (= Kommer säkerligen bli lite extra kul när Matte är med - men man undrar hur han kommer hantera två nätter utan rinnande vatten....

- @ houtskariiii sommaren 2010. random bild på nån fuler pråm. -


Imorgon är det solarium efetr skolan som gäller. Om de har lediga tider. Ska hinna till klockan fyra till Hårsmedjan och klippa mej eftersom mitt hår nu mår lite reve. Helt risigt och torrt. Usch. Efter det ska man hem - duscha hastigt och sedan på min mormor's 75års kalas!

Men nu ska man diskutera vidare på feban.com. Morjens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela