Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ get up, stand up

Publicerad 2011-05-07 17:19:01 i real life of .,

Hemma efter en kort stund ute på stan ft. Ika, Mimmi &. Elin ! fina flickor.
Blev också en minicruis med Robin &. Svante, huippu!
--

Fint väder ute men borde ta och sova innan kvällen så jag säkert orkar första jobbdagen som är på söndagen. Kommer ju vara rätt så sent uppe när jag ska till Mathias som kommer hem först efter 1tiden.. Synd att slösa bort en sån fin dag på att sova.. Men man måste göra det man måste, höhö.

Men nu skall jag ta och äta och sedan blir det dendär tuppluren jag nyss pratade om
. Tänkte bara uppdatera bloggen snabbt, vilket jag nu alltså gjort!


- sommaren 2010 @ Soffi's poolparty ! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela