Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ ihanaa leijonat, ihanaa

Publicerad 2011-05-16 23:22:34 i real life of .,

Har inte alls hunnit blogga. Höjdpunkterna under torkan har nog endå varit Finlands guld i VM. Smakar lite extra saftigt när svenskarna var så säkra på att de skulle ta hem vinsten. Nå, var en jämn match med resutatet på 6 - 1. Fast nee. Tyckte nog extra synd om Fasth när hela hans lag lämnade honom ensam i slutet. Suck. Berglund var nog värst av dem alla. Vilka fasoner.
--

Har annars tillbringat nästan all min tid med favoriten, Mathias
♥. Tillbringade hela veckoslutet i svartå (fredag>lördagt>söndag) och idag (måndag). Var hemma från skolan idag pga världens mensvärk så Matte kom hit tvåtiden och leka sjuksyster. Var snabbt också in till stan och hyra två filmer (The social network &. The transporter 3) och köpte 600gram godis. Man kommer bli extra fet i den här takten.

Senare började man må bättre så jag lagade mat till oss. Blev inte precis nyttigt det heller med ungsgräddpotatis och biffar. Tur lagade man också en god grön sallad som man blev mätt på nästan genast. Höhö. Kocken riktigt.

Imorgon börjar jag klockan åtta, har prov i fysik - har man läst? Nej. Efter skolan kommer Matte hit i kanske en tre timmar innan han skall till tågstationen och därifrån iväg med sin klass på en kryssning. Hoppeligen kommer han ihåg mitt godis.. Djungelvrål ♥ För annars blir det däng.

Men nu ska jag nog läsa snabbt igenom de stycken jag har till provet. Eller försöka i alla fall. Är dötrött och allt jag skulle vilja göra är att krypa ner under täcket i min feta säng och gosha med min söta nalle.. Tur får man gosha med frillan, som ni ser nedan, på onsdagen när han kommer hem, eller ja, till mitt och sova. Heh.


- underligt romantiska ögonblicket där med Ninja.. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela